In deze nieuwe rubriek stellen we elke editie vijf vragen aan een lid van de Werkgeverskring Enter en wordt de vragenlijst daarna weer doorgegeven aan een ander lid.
Deze maand hebben we het genoegen om Bart Knol van Regge Tegels & Vloerende vijf vragen voor te leggen.
Wat doet Regge Tegels & Vloeren?
Wij leveren keramische wand- en vloertegels, keramisch parket en PVC vloeren aan particulieren en B-to-B zoals handelaren, interieurbouwers, architecten en aannemers. Onze klantenkring zit door heel Nederland en zelfs over de grens in België en natuurlijk Duitsland. We zijn online erg sterk en proberen mensen door middel van onze social media posts te inspireren. Met onze B-to-B tak richten we ons met name op architecten en interieurbouwers en richten we ons met name op de hospitality sector, zoals restaurants, hotels, scheepsbouw e.d.
We importeren onze producten uit heel Europa, maar voornamelijk Italië.
Keramisch parket wordt momenteel het meest verkocht. Dit zijn keramieken tegels maar met de uitstraling van een houten vloer en de sterkte, duurzaamheid en hitte- en vochtbestendigheid van keramiek. Ideaal in een ruimte met vloerverwarming.
Hoe gaat het bij Regge Tegels & Vloeren?
De afgelopen jaren hebben we mooie stappen kunnen zetten waardoor we een mooie groei hebben doorgemaakt. Volgend jaar bestaat Regge Tegels & Vloeren 10 jaar, een jubileum!
In 2011, midden in een economische crisis, begonnen als kleine eenmanszaak en inmiddels uitgegroeid tot een professioneel bedrijf met 15 mensen in dienst.
We doen veel aan promotie: Online, via Google Ads en op social media, zoals Facebook, Instagram en Pinterest. Daarnaast hebben we eigen projecten waar we online veel aandacht aan besteden door deze projecten aan klanten online te tonen en hiermee te inspireren.
Samen met een compagnon (Rene Rouweler) heb ik ook nog een andere bedrijf, namelijk StonesEnter: een groothandel in keramische buitentegels. We leveren met name aan sierbestratingsbedrijven en hoveniers. Ook weer keramiek inderdaad!
Wat merken jullie van de coronacrisis in jullie dagelijkse werkzaamheden?
Tijdens de coronacrisis hebben we meer particuliere klanten kunnen verwelkomen waardoor we het op dit gebied drukker hebben gekregen. Daarentegen zakte onze zakelijke markt wel wat in; logisch, want deze markt bestaat voor een deel uit projecten in de hospitality en horeca en die hebben het erg zwaar in deze periode. Al met al heeft de groei in particuliere klanten dit wel gecompenseerd.
Heb je nog tips voor andere WKE leden of is er nog iets wat ondernemers moeten weten over Regge Tegels & Vloeren?
Wees creatief, zet marketing goed in en hou je kosten laag. Dat heeft ons de afgelopen 10 jaar gebracht waar we nu zijn.
Van welk WKE lid zou je graag meer willen weten, kortom welke ondernemer wil je ook graag in ‘bedrijf uitgelicht’ terugzien?
Ik geef het stokje graag door aan John Lammertink van Uniek Makelaars.
Â